Is er nog fake news in 2028? En bestaat Facebook nog?
Wij verkennen de toekomst van de digitale wereld tijdens jubileum evenement
Neemt fake news het internet over?
Hoe beïnvloedt neurowetenschap de digitalisering van de samenleving?
Welke rol spelen robots in ons dagelijks leven in 2028?
Deze vragen houden ons - digitale nerds - dagelijks bezig. Zeker dit jaar. We vieren namelijk dat we als digitaal marketingbureau 10 jaar actief zijn in de digitale wereld. Tijdens zo’n jubileum kijk je natuurlijk veel terug, maar vooral ook vooruit.
Welke ontwikkelingen, uitdagingen en verrassingen liggen in de komende 10 jaar op ons te wachten?
Dat vraagstuk verkennen we graag. Maar dat kunnen we niet alleen. Vandaar dat we donderdag 22 november een bijeenkomst organiseren om met verschillende experts een blik op de digitale toekomst te werpen.
We proberen tijdens deze middag niet de toekomst te voorspellen. Daar zijn wij nuchtere Limburgers misschien te bescheiden voor.
We wagen ons dus niet aan wollige glazen-bol-voorspellingen, maar we belichten liever concrete innovaties en inspirerende ideeën die nu al bezig zijn en zeker een verschil gaan maken in de komende 10 jaar.
Onder de titel “The future is now” komen verschillende experts aan het woord:
Karim Maassen van Limburgse start-up ‘nwzer’ werpt een blik op de toekomst van fake news. Met zijn disruptieve “Uber voor de journalistiek” gaat hij met behulp van kunstmatige intelligentie de strijd aan met nepnieuws.
Neurowetenschapper Aline Dantas van Universiteit Maastricht graaft in onze hersenen om de ontwikkelingen in de digitale wereld te duiden. Hebben wij daadwerkelijk zelf controle over hoe wij informatie verwerken? En hoe nemen wij beslissingen? Doen we dat bewust of bepaalt ons onderbewuste stiekem meer dan we denken?
User experience designer José-Luis Almagro bekijkt de wereld door zijn design-bril en legt uit hoe vernuftige ontwerpen ons dagelijks leven steeds makkelijker maken. Samen met digitaal marketeer Gijs Daemen vertelt hij ons waarom tomatenketchup een belangrijke inspiratiebron is…
De Nederlandse wereldkampioen voetbal komt langs. Robotvoetbal wel te verstaan. Tech United van de Technische Universiteit Eindhoven is met 7 Europese en 2 wereldtitels op zak de belangrijkste speler op de gerobotiseerde voetbalmarkt. De technische staf van Tech United weet als geen ander welke rol robotisering speelt en gaat spelen in de toekomst. Hier praten zij ons graag over bij.
Auteur en keynote spreker Patrick Petersen is een graag geziene gast in de digitale marketingwereld. Met zijn eigenzinnige kijk op de toekomst onderzoekt hij welke rol marketing speelt in al onze toekomstige keuzes. Met zijn kenmerkende energie en enthousiasme neemt hij het publiek op interactieve wijze mee in de nieuwste marketinginnovaties.
Kortom, een gevarieerde kijk op de (digitale) wereld van de toekomst.
U bent welkom op donderdag 22 november vanaf 13:30 uur bij Beachclub Degreez in Panheel, waar dit evenement plaats zal vinden.
Ik hoor graag of we u mogen verwelkomen de 22e november. Voor meer informatie kunt u contact met mij opnemen via sander@exitable.nl of 0495 - 57 1030.